18 Kasım 2012 Pazar

Uzun Bir Aradan Sonra: AŞKIN ADI HÜMA


08.02.2012 karlı bir çarşamba günü HÜMA sürpriz ben geliyorum dedi, heyecanlanmamızla minik kızımızı kucağımıza almamız bir oldu.. Nasıl bir duygu olduğunu anlatmak mümkün değil, yaşayanlar beni anlayacaktır:) Henüz bu dünyanın en en en muhteşem duygusunu tatmayan herkesin bu güzelliği yaşamasını dilerim.. Hayat başka güzel, dünya başka pembe geliyor insana. Eh bu aşk sarhoşluğu ile demem o ki; hamilelik ve doğum sonrası süreçte ÇİKOLATAFISTIK'ın işleri biraz aksadı, ama artık iş başındayım. Bu sene çok çok güzel pastalar, kekler, kukiler yapmak, kendimi aşmak istiyorum! İyi ki hayatımıza geldin "Cennet Kuşum", minik aşkım HÜMA'm, seninle çok daha güzel pastalar yapacağız..
Resimdeki pastamız da bebeğimiz,eşim ve kendim için; 10. yılımızı kutlarken ve kızımızı beklerken yaptığım bir çalışma, kenarlarda fotoğraflarımız, üstünde de bebişimiz var;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder